close
係較早之前,我發了一篇初稿小說,主角叫做小江。他全名叫「江萊」

他昨晚在我清夢正好時來找我,問了我一個問題︰

“那個女孩,你到底愛唔愛佢?”

我回答︰“你好像是我創作的角色吧?怎會問我這個問題?”(作者有點在幻想作的外表是否和創作所想的不同)

江問︰“!?”

我問︰“你會唔會怪我冇將你好好寫成書?”

江答︰“唉!我同你邊有計咁多,你自己知自己事啦!”

我說︰“多謝你,小江!其實你問我的問題,我都冇一定答案,愛一個人有多少份量係計唔得咁清楚啦,大家都只係朋友。反而我要好好計畫一下我要點寫你的故事,睡少幾晚,打少幾晚神來的十六張,專心寫咪仲好,到了滿意的時候,再找一間會認為我有潛力的出版社推你上位,仲有意思啦!

江說︰“好啦,唔阻你休息啦!”

我知道,這幾天我都好懶散,冇好好繼續寫,因為還有好多人物同背景的設定係我自己同自己開會時各持不同意見而未有動筆,再加上我經常想自己應該要好好找一下我認定的絕世神筆(找到機會不大),加上自己天生就是一個意志不強的人,行完百萬行,個人堅定好多!
arrow
arrow
    全站熱搜

    thriller 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()